poniedziałek, 12 października 2015

Początek ...

Witam serdecznie na moim blogu :)

Mam na imię Agnieszka. Obecnie jestem na urlopie macierzyńskim i w wolnych chwilach lubię przeglądać internet oraz wyszukiwać ciekawe przedmioty do domu i dla dziecka. Chętnie czytam blogi dziewczyn, które jak i ja interesują się aranżacją wnętrz i ciągle udoskonalają swoje otoczenie. Bardzo podoba mi się styl shabby chic, gdzie można wiele rzeczy zrobić samemu lub przerobić i przemalować stare przedmioty nadając im nowy wygląd i charakter.  

Chcę, aby w naszym domu było przytulnie i aby chciało się do niego chętnie wracać. 

Jestem osobą, która nigdy się nie nudzi i ma wiele pomysłów. Bardzo lubię tworzyć biżuterię. Sprawia mi to wiele radości i bardzo się cieszę, gdy widzę znajomą Panią, która nosi zrobiony przeze mnie naszyjnik czy bransoletkę. 

Dodatkowo jestem wielbicielką aniołków i posiadam całkiem pokaźną ich kolekcję :) 


Na blogu chciałabym się dzielić swoimi pomysłami, pokazywać jak mieszkam i co tworzę. 

 Na początek wklejam kilka zdjęć naszego pokoju dziennego. 





Uwielbiam kolor wrzosowy. Aniołek przemalowany przeze mnie na jedyny słuszny kolor ;) Dołożyłam chwościka.


Na stole piękny bukiet róż od mojego M :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz