czwartek, 21 kwietnia 2016

Pastelowa sypialnia.

Witajcie :)

Bez zbędnego rozpisywania się, pokażę Wam dzisiaj kilka zdjęć z naszej sypialni. Przeważają w niej pastelowe kolory. Zobaczcie sami :)




Własnoręcznie robione literki z imieniem synka. 










Zrobione przeze mnie tiulowe kulowe. Ulubiony wrzos i mięta oraz szary, który ładnie dopełnia  całości.  


Nowy nabytek, czyli sznur świecących kul. 
Kolory kulek dobrałam do tiulowych pomponów :)



Świecznik miał paskudny zielonobrązowy kolor - przemalowałam go na biało i delikatnie przetarłam farbą w kolorze wrzosu.  



Świeca do nabycia w Pepco.


Serca pochodzą również z Pepco. Dołożyłam im tylko wrzosową
tasiemkę :)








A na balkonie mrugają do nas takie kolorowe główki ;)


Do miłego :)

2 komentarze:

  1. Bardzo przyjemna sypialnia... Widzę, że masz upodobanie do serii Hemnes z Ikea... ;)Jak do tej pory to mój jeden z ulubionych meblowych sklepów... ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe, proste meble są przyjemne dla oka, szybko się nie znudzą i wszystkie dodatki do nich pasują ;)

      Usuń