środa, 20 kwietnia 2016

Wymarzony zegar mora Luna :)

Witam serdecznie :)

Od jakiegoś czasu marzył mi się stojący zegar mora Luna. W kilku numerach Werandy były wnętrza z tym zegarem i bardzo lubiłam przeglądać te artykuły. Oglądać go w różnych aranżacjach i ... marzyć ;) W związku z tym, że niedługo będą moje okrągłe urodziny, postanowiłam zrobić sobie prezent :) I tak oto w naszym domu zjawił się ON ;)




Gdy na niego patrzę to buzia sama się uśmiecha - jak małemu dziecku hehe ;)

Przy okazji miałam powód aby zmienić kolor żyrandola i dopasować go do zegara. Pomalowałam go farbą kredową Annie Sloan kolorem Old White. 

Tak wyglądał żyrandol przed:



Jedna warstwa farby...


I efekt końcowy. 



Zamówiłam już kryształowe koraliki, aby doczepić do żyrandola. Wkrótce kolejne zdjęcia z koralikami.

Do miłego :)

3 komentarze: