wtorek, 13 października 2015

Lampa z muzykującymi aniołkami


Dzisiejszy post będzie poświęcony lampie z aniołkami. Wypatrzyłam ją dosyć dawno w sklepie internetowym (tutaj). Długo decydowałam się na zakup, aż przypadkowo znalazłam aukcję internetową, na której udało mi się kupić tą lampę po bardzo okazyjnej cenie :) 

Lampa wyglądała tak (wkleiłam zdjęcia powyżej wskazanego sklepu):



Radość z zakupu była duża, ale po otrzymaniu lampy stwierdziłam, że jak dla mnie jest ona zbyt ciemna, smutna i przytłaczająca. 
Decyzja była szybka ;) 
Wzięłam pędzel, farbę kredową Annie Sloan kolor Old White i po przemalowaniu lampa od razu wydała mi się ładniejsza :) 




Lampa stoi w sypialni i razem z komodą i lustrem wygląda tak:





A Wam, która wersja bardziej się podoba? 


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz