piątek, 9 marca 2018

Wiosennie :))

Witajcie po dłuższej przerwie :)


Jak się macie? 
U nas już wiosennie. W domu robi się bardziej pastelowo-kolorowo. Przyfrunęły malutkie ptaszki, stoją kwiaty - moje ukochane hiacynty i fioletowo-różowe tulipany. 

A większość tych nowości ze sklepu pepco. Lubię ten sklep za to, że zawsze można kupić coś fajnego i nie wydać przy tym fortuny. 

Przybyła nam rodzinka wielkanocnych królików i jajeczne świece. Postawiłam je, żeby zobaczyć jak będą się prezentowały i jakoś tak szkoda ich chować. 
Przy żyrandolu zjawiła się grupka malutkich, ceramicznych  ptaszków. Zawsze chciałam takie mieć, ale ceny mnie odstraszały. A tu proszę - komplet 3 sztuk za całe 5 złotych ;) Od spodu dokleiłam im stokrotki. 

Pstryknęłam im kilka fotek. 
Zapraszam do oglądania :)















Do milego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz