środa, 3 lutego 2016

Taka sobie taca ...

Witajcie,

Dzisiaj kilka słów o tacach :)

Zamarzyła mi się drewniana taca, którą można wykorzystać również jako podstawa do różnych aranżacji. Dodatkowo chciałam aby taca miała ozdobne nóżki. Przeglądałam internet, aby sobie jakąś sprezentować, ale albo im czegoś  brakowało, albo jak już jakaś wpadła mi w oko to cena już niekoniecznie ;)  

Stwierdziłam, że zrobię ją sobie sama. 
W tym celu zakupiłam:
drewniany pojemnik

 
ozdobne nóżki


odpowiedni ornament (udało mi się w śmiesznie niskiej cenie znaleźć takie cudo ;))
 



I taca prezentuje się tak:



Oczywiście nie opłacało się kupować materiałów na jedną sztukę, bo koszty przesyłki zbytnio zawyżyły by cenę, w związku z tym mam komplecik - dwie tace w różnych rozmiarach.




I tym oto sposobem spełniłam swoje marzenie. Mam to co mi się podoba za w miarę niską cenę. 
Na początku chciałam aby tace były białe z przetarciami, ale takie też mi się podobają i przez pewien czas pozostaną bez malowania. 

A Wy co o nich sądzicie?

Pozdrawiam :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz